top of page

Podnikejte aniž byste si museli pořizovat nákladnou kancelář

 Postaráme se o zákonné povinnosti a zajistíme Vaši dostupnost úřadům i veřejnosti 

Poskytnutí sídla - varianty služby

Nejoblíbenější varianta

Pronájem sídla, virtuální kancelář a coworking

Virtuální kancelář i pronájem sídla je v současnosti velmi oblíbená služba především mezi podnikateli, kteří nemají vlastní nemovitost, často a hodně cestují či pracují z domova. Bývá však také vyžívána při snaze snížit administrativní zátěž. V dnešní moderní době již podnikatelé nejsou připoutáni k jedné kanceláří, kde by byli nuceni být celý den a pronájem sídla jim umožňuje větší flexibilitu v podnikání.

Službu sídla poskytujeme v našem Business Centru na Praze 9, Martinická 987/3, tj. v městské části, která byla vyhlášena týdeníkem Ekonom jako nejlepší místo pro podnikání v Praze, především z důvodu kvalitních služeb podnikatelům ze strany místní správy v roce 2011 (odkaz ZDE). V našem Business Centru je pro Vás k dispozici vybavená kancelář s pracovními místy a zasedací místností k využití (coworking).

Pronájem sídla je vhodný pro Vás nebo Vaši společnost, pokud:

  • nevlastníte nemovitost, do které byste si umístili sídlo

  • máte pronajatou kancelář, do které Vám majitel neumožní umístit Vaše sídlo

  • ve své kanceláři nejste denně a potřebujete zajistit příjem listovních a jiných zásilek

  • jste cizinec / zahraniční společnost a v ČR nebudete mít trvale zaměstnance

  • začínáte podnikat a nemáte prostředky na vlastní kancelář

  • jste freelancer a cestujete i pracujete po celém světě

  • nemáte vlastní kancelář nebo ji prostě nepotřebujete

  • nechcete mít sídlo doma, u rodičů nebo jen v bytě

  • chcete využít prestižnější adresy sídla společnosti

  • pracujete dálkově např. z pláže, kavárny nebo z dětského pískoviště

  • potřebujete využít kancelář nepravidelně

  • chcete ušetřit náklady za kancelář

  • potřebujete mít sídlo v Praze z důvodu dostupnosti veřejných či mezinárodních zakázek

Služba E-OFFICE zahrnuje tyto služby:

  • kompletní poskytnutí sídla právnickým osobám (získáte nájemní smlouvu, viditelně označíme vaše sídlo dle požadavků živnostenského zákona a obchodního zákoníku, budeme Vám přebírat písemnosti a dále Vám je uschováme či došleme, budete moci sdíleně využívat jednací místnosti a dále budete mít možnost využití vybavené kanceláře)– atraktivní nemovitost v Praze

  • možnost využití centrálního telefonního čísla pro příjem telefonů a faxů – nelze pro obchodní účely, pouze pro styk s úřady

  • možnost využití sdílených pracovních míst (coworking)

  • možnost krátkodobého využití zasedací místnosti (500,- Kč / hod.) – pořádání valných hromad, zasedání orgánů společnosti, jednání s úřady apod.

  • zajištění kontaktu společnosti s veřejností a se státními orgány

  • možnost uschování základních dokumentů společnosti pro účely kontroly ze strany orgánů státní správy

  • možnost přebírání zásilek od kurýrních společností po předchozí domluvě a v určených časech

Ceny služeb – E-OFFICE Praha 9, Martinická 987/3

Poskytnutí sídla společnosti:

Roční frekvence plateb, úschova došlých zásilek k osobnímu převzetí, informování e-mailem

Cena: 790 Kč bez DPH / měsíc při platbě na rok, splatnost při podpisu smlouvy

Roční frekvence plateb, scanování došlých listovních zásilek a zaslání e-mailem

Cena: 990 Kč bez DPH / měsíc při platbě na rok, splatnost při podpisu smlouvy

Roční frekvence plateb, dosílka listovních zásilek na adresu v ČR
Cena: 1 250 Kč bez DPH / měsíc při platbě na rok, splatnost při podpisu smlouvy

Roční frekvence plateb, dosílka listovních zásilek na adresu mimo ČR
Cena: 1 740 Kč bez DPH / měsíc při platbě na rok, splatnost při podpisu smlouvy

Doplňkové služby:

Krátkodobý pronájem zasedací místnosti – cena 500,- Kč / hodinu
Coworking – pronájem pracovního místa – cena 250,- Kč / hodinu

Platbu nájemného požadujeme obvykle v roční frekvenci předem, nejpozději při podpisu příslušné smlouvy. Skončí-li nájemní vztah před uplynutím sjednané doby, nespotřebovanou částku dobropisujeme.

Veškeré ceny jsou smluvní a jsou uvedeny bez DPH v aktuální zákonné výši.

Naše Business Centrum

Prostory, ve kterých poskytujeme naše služby, splňují všechny zákonné požadavky. Nejedná se jen o virtuální schránku, ale máte možnost zde skutečně pracovat, podnikat či řídit Vaši společnost. Vyhnete se tak problémům s finančním, živnostenským či jiným úřadem.

  

Business centrum nabízí:

  • pracovní stoly a nábytek

  • připojení k vysokorychlostnímu internetu či WiFi

  • přístup k tisku

  • přístup k faxovým službám

  • sociální zázemí

  • zasedací místnost

Pro více informací o tomto produktu volejte na naši infolinku +420 605 166 661.

Tuto službu poskytuje naše společnost:

e-office s.r.o.
se sídlem Martinická 987,3, 197 00 Praha 9
IČ: 04825659, DIČ: CZ04825659
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 252910.

Poskytnutí sídla společnosti

 Objednávka sídla společnosti 

Výborně! Vaše zpráva byla odeslána.

Objednávka sídla společnosti
bottom of page