Podnikejte aniž byste si museli pořizovat nákladnou kancelář
Postaráme se o zákonné povinnosti a zajistíme Vaši dostupnost úřadům i veřejnosti
Poskytnutí sídla - varianty služby
Nejoblíbenější varianta
Pronájem sídla, virtuální kancelář a coworking
Virtuální kancelář i pronájem sídla je v současnosti velmi oblíbená služba především mezi podnikateli, kteří nemají vlastní nemovitost, často a hodně cestují či pracují z domova. Bývá však také vyžívána při snaze snížit administrativní zátěž. V dnešní moderní době již podnikatelé nejsou připoutáni k jedné kanceláří, kde by byli nuceni být celý den a pronájem sídla jim umožňuje větší flexibilitu v podnikání.
Službu sídla poskytujeme v našem Business Centru na Praze 9, Martinická 987/3, tj. v městské části, která byla vyhlášena týdeníkem Ekonom jako nejlepší místo pro podnikání v Praze, především z důvodu kvalitních služeb podnikatelům ze strany místní správy v roce 2011 (odkaz ZDE). V našem Business Centru je pro Vás k dispozici vybavená kancelář s pracovními místy a zasedací místností k využití (coworking).
Pronájem sídla je vhodný pro Vás nebo Vaši společnost, pokud:
-
nevlastníte nemovitost, do které byste si umístili sídlo
-
máte pronajatou kancelář, do které Vám majitel neumožní umístit Vaše sídlo
-
ve své kanceláři nejste denně a potřebujete zajistit příjem listovních a jiných zásilek
-
jste cizinec / zahraniční společnost a v ČR nebudete mít trvale zaměstnance
-
začínáte podnikat a nemáte prostředky na vlastní kancelář
-
jste freelancer a cestujete i pracujete po celém světě
-
nemáte vlastní kancelář nebo ji prostě nepotřebujete
-
nechcete mít sídlo doma, u rodičů nebo jen v bytě
-
chcete využít prestižnější adresy sídla společnosti
-
pracujete dálkově např. z pláže, kavárny nebo z dětského pískoviště
-
potřebujete využít kancelář nepravidelně
-
chcete ušetřit náklady za kancelář
-
potřebujete mít sídlo v Praze z důvodu dostupnosti veřejných či mezinárodních zakázek
Služba E-OFFICE zahrnuje tyto služby:
-
kompletní poskytnutí sídla právnickým osobám (získáte nájemní smlouvu, viditelně označíme vaše sídlo dle požadavků živnostenského zákona a obchodního zákoníku, budeme Vám přebírat písemnosti a dále Vám je uschováme či došleme, budete moci sdíleně využívat jednací místnosti a dále budete mít možnost využití vybavené kanceláře)– atraktivní nemovitost v Praze
-
možnost využití centrálního telefonního čísla pro příjem telefonů a faxů – nelze pro obchodní účely, pouze pro styk s úřady
-
možnost využití sdílených pracovních míst (coworking)
-
možnost krátkodobého využití zasedací místnosti (500,- Kč / hod.) – pořádání valných hromad, zasedání orgánů společnosti, jednání s úřady apod.
-
zajištění kontaktu společnosti s veřejností a se státními orgány
-
možnost uschování základních dokumentů společnosti pro účely kontroly ze strany orgánů státní správy
-
možnost přebírání zásilek od kurýrních společností po předchozí domluvě a v určených časech
Ceny služeb – E-OFFICE Praha 9, Martinická 987/3
Poskytnutí sídla společnosti:
Roční frekvence plateb, úschova došlých zásilek k osobnímu převzetí, informování e-mailem
Cena: 790 Kč bez DPH / měsíc při platbě na rok, splatnost při podpisu smlouvy
Roční frekvence plateb, scanování došlých listovních zásilek a zaslání e-mailem
Cena: 990 Kč bez DPH / měsíc při platbě na rok, splatnost při podpisu smlouvy
Roční frekvence plateb, dosílka listovních zásilek na adresu v ČR
Cena: 1 250 Kč bez DPH / měsíc při platbě na rok, splatnost při podpisu smlouvy
Roční frekvence plateb, dosílka listovních zásilek na adresu mimo ČR
Cena: 1 740 Kč bez DPH / měsíc při platbě na rok, splatnost při podpisu smlouvy
Doplňkové služby:
Krátkodobý pronájem zasedací místnosti – cena 500,- Kč / hodinu
Coworking – pronájem pracovního místa – cena 250,- Kč / hodinu
Platbu nájemného požadujeme obvykle v roční frekvenci předem, nejpozději při podpisu příslušné smlouvy. Skončí-li nájemní vztah před uplynutím sjednané doby, nespotřebovanou částku dobropisujeme.
Veškeré ceny jsou smluvní a jsou uvedeny bez DPH v aktuální zákonné výši.
Naše Business Centrum
Prostory, ve kterých poskytujeme naše služby, splňují všechny zákonné požadavky. Nejedná se jen o virtuální schránku, ale máte možnost zde skutečně pracovat, podnikat či řídit Vaši společnost. Vyhnete se tak problémům s finančním, živnostenským či jiným úřadem.
Business centrum nabízí:
-
pracovní stoly a nábytek
-
připojení k vysokorychlostnímu internetu či WiFi
-
přístup k tisku
-
přístup k faxovým službám
-
sociální zázemí
-
zasedací místnost
Pro více informací o tomto produktu volejte na naši infolinku +420 605 166 661.
Tuto službu poskytuje naše společnost:
e-office s.r.o.
se sídlem Martinická 987,3, 197 00 Praha 9
IČ: 04825659, DIČ: CZ04825659
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 252910.