Obchodní společnosti

Správa společností

e-Office

Ostatní informace

Ostatní informace

Archiv novinek

5.6.2017 Nová kancelář v Karlíně

Snažíme se být našim klientům stále blíže, proto jsme přesunuli naši kancelář z Prahy 10 na Prahu 8 do moderních a lépe dostupných prostor Fora Karlín. Najdete nás v 5. patře budovy. Forum Karlín je jen 200m od stanice metra Křižíkova. Parkování: Pokud pojedete na schůzku automobilem, můžete zaparkovat na městském placeném stání zde (MAPA) a […]   více »

21.3.2017 Snížení cen ready-made společností

Vážení klienti, vzhledem k umožnění zakládání tzv. zjednodušených společností s ručením omezeným, jsme začali tyto společnosti (po rozsáhlé analýze a testování) používat i pro naše ready-made společnosti s ručením omezeným. Zjednodušené společnosti s ručením omezeným čerpají výhody v podobě nízkých státních a notářských poplatků, a proto tyto nižší poplatky můžeme ihned promítnout do koncových cen. […]   více »

7.10.2016 Založení nové společnosti z důvodu zavedení EET

Z důvodu nesmyslného zavedení elektronické evidence tržeb (EET) se kromě jiného podnikatelům dále zvyšuje odpovědnost za plnění dalších a dalších administrativně-byrokratických povinností, ale i za plnění povinností jejich zaměstnanci. Mnoho podnikatelů proto v souvislosti se zavedením EET přechází z podnikání fyzické osoby (OSVČ) na podnikání prostřednictvím společnosti s ručením omezeným. Tím kromě jiného skončí s ručením […]   více »

20.7.2016 www.nazevfirmy.cz – náš nový web pro kontrolu názvů nových firem

Naši klient i my sami jsme se opakovaně setkávali se stejným problémem – jelikož společností v ČR jsou vyšší stovky tisíc, často se stávalo, že požadovaný název společnosti klienta byl již zabrán někým jiným a nebo byl příliš podobný jiné již existující společnosti. Abychom předešli zamítnutí zápisu takové společnosti do Obchodního rejstříku a ztrátě více jak deseti […]   více »

11.2.2016 Podřizování společností novým předpisům i v roce 2016

Pokud jste nestihli podřídit Vaši společnost novým předpisům do konce roku 2015, jak stanovila zákonná lhůta, nezoufejte. Ač jsme v letech 2014 a 2015 pomohli podřídit klientům takřka 1000 společností, stále některé společnosti zůstávají v režimu dnes již zrušeného a neplatného obchodního zákoníku. Podařilo se nám vyřešit spolu s Městským soudem v Praze podřizování společností […]   více »

Daňové a účetní novinky 2016

Rok 2016 bude pro podnikatele do jisté míry přelomový, neboť se na ně valí mnoho novinek a nových předpisů, které jim podnikání rozhodně neulehčí. Od ledna 2016 zde máme kontrolní hlášení pro všechny plátce DPH a včera byla schválena elektronická evidence tržeb. My jen připomínáme, že letos bude více než důležité pravidelně kontrolovat datové schránky všech […]   více »

15.12.2015 Uzavření kanceláří v období Vánočních svátků

Vážení klienti, v období od 22.12.2015 do 02.01.2016 budou všechny naše kanceláře z důvodu vánočních svátků uzavřeny. Přebírání a zpracování pošty u klientů využívajících službu poskytnutí sídla společnosti bude probíhat standardním způsobem. Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátků a mnoho úspěchů do nového roku. Váš tým Corporate   více »

8.9.2015 Výprodej ready-made společností – od 21.900,- Kč bez dalších závazků!

Vážení klienti, v dnešní době je třeba neustále inovovat a my chceme i nadále poskytovat jen ty nejlepší služby a nabízet jen ty nejlepší produkty. Proto přecházíme na prodej nového typu ready-made společností s přímým zápisem , které Vám budeme nově nabízet. Abychom však naše zákazníky nemátli více druhy společností na prodej, rozhodli jsme se skladové ready-made společnosti […]   více »

11.8.2015 Ready-made společnosti s přímým zápisem

Stále se snažíme naše služby a produkty inovovat tak, abychom Vám s čistým svědomím nabízeli jen ty nejlepší služby i produkty bez kompromisů. Proto nám dovolte představit Vám nový typ ready-made společností, které Vám budeme od konce léta nabízet. Tento druh ready-made společností nahradí dosavadní typ (ne že by s ním bylo něco špatného, ale […]   více »

25.5.2015 Plánované změny v zápisech do Obchodního rejstříku

Vážení klienti, možná jste zaregistrovali, že se v oblasti zápisů do Obchodního rejstříku proběhly změny. Tyto změny se týkají dlouho odkládaných přímých zápisů do rejstříku samotnými notáři a tlaku Evropské unie na zlevnění zakládání společností. Přímé zápisy do Obchodního rejstříku notáři Notářům bylo umožněno činit přímé zápisy do Obchodního rejstříku již předpisy vydanými v souvislosti […]   více »

20.4.2015 Terrinvest se pro ČR mění na Corporate

Vážení klienti, abychom Vám mohli i nadále poskytovat služby té nejvyšší kvality, musíme neustále inovovat naše služby a zároveň zachovat jejich vysokou úroveň i přístupnost. Rozhodli jsme se proto pro změnu naší značky pro zakládání a správu českých společností, abychom Vám tím zjednodušili orientaci v koncernu Terrinvest. Pro zakládání, prodej i správu společností bude od […]   více »

12.3.2015 Zlevnění ready-made s.r.o. se základním kapitálem 2.000,- Kč

Zlevňujeme všechny nabízené ready-made společnosti s ručením omezeným, které mají základní kapitál 2.000,- Kč. Nová cena za kompletní převod společnosti se změnou jednatele, společníka a přepisem na Obchodním rejstříku je 24.900,- Kč. Cena je opět osvobozena od DPH. Nabídka je omezena do vyprodání zásob společností. Daňová přiznání včetně účetní závěrky nabízených loňských společností byla řádně […]   více »

16.12.2014 Stali jsme se partnerem SMART Challenge

Naše společnost e-office Czech Republic s.r.o. se stala partnerem programu SMART Challenge pro studenty, kteří přemýšlejí o podnikání a rádi by svůj nápad rozvinuli. V tomto programu pod patronací Inovacentra při ČVUT je čeká intenzivní mentoring, semináře a workshopy ve spolupráci s University of New York in Prague a dalšími konzultanty. Vítěz programu od nás […]   více »

10.12.2014 Uzavření kanceláří přes Vánoční svátky

Vážení klienti, dovolujeme si Vám oznámit, že přes Vánoční svátky budou naše kanceláře uzavřeny, a to v období od 22.12.2014 do 02.01.2015. Přejeme Vám všem příjemné prožití Vánočních svátků a mnoho štěstí a pohody do nového roku! Váš tým e-office   více »

2.12.2014 Analýza činnosti finančních úřadů 2014

Vychází aktuální Analýza činnosti finančních úřadů 2014 sledující výkonnost a periody kontrol jednotlivých územních pracovišť finanční správy za rok 2013. Součástí je i analýza zachycující dlouhodobý trend činnosti finančních úřadů obsahující údaje z let 2005 až 2013, která tak eliminuje výkyvy jednotlivých úřadů. Analýzy naleznete zde.   více »

25.9.2014 Systém Obchodního rejstříku funguje s prodlevami

Od půlnoci z 18. na 19.9.2014 nefunguje rejstříkovým soudům jejich počítačový systém ke správě Obchodního a jiných rejstříků. Bohužel tímto dochází ke zdržení všech zakázek a návrhů podaných na Obchodní rejstřík. Tímto se omlouváme za prodlení našim klientům, věc pozorně sledujeme. Aktualizace: Systém funguje od 20.10. s několikadenním zpožděním, avšak daří se s prodlevami zápisy […]   více »

17.7.2014 Nestihli jste přizpůsobit dokumentaci společnosti do 30.6.2014?

Pokud jste nestihli přizpůsobit dokumentaci Vaší společnosti novým právním předpisům do konce zákonem stanovené lhůty, stále máte možnost tak učinit. Než budou rejstříkové soudy Vaši společnost jakkoli sankcionovat, měly by Vás vyzvat k odstranění nedostatků. Proto stále nabízíme i po zbytek roku 2014 náš balíček přizpůsobení dokumentace společnosti nové právní úpravě s podřízením společností novému […]   více »

19.2.2014 Jaké změny Vás čekají ve Vašem s.r.o. v roce 2014?

Vzhledem k největší změně v soukromém právu za posledních 50 let dopadlo na podnikatele několik nových povinností. Nejdůležitější z nich se týkají všech obchodních společností resp. korporací v České republice. Každá společnost má povinnost do 30.06.2014 uvést své zakladatelské dokumenty (zakladatelskou listinu, společenskou smlouvu, stanovy) do souladu s novými zákony. Dále má každá společnost povinnost, […]   více »

3.2.2014 Nová kancelář na Praze 10

Vážení klienti, za účelem zlepšení poskytovaných služeb jsme se přestěhovali do nové kanceláře v administrativní budově společnosti Schaeffler CZ na Praze 10, odkud budeme poskytovat většinu našich služeb. Adresa je: Průběžná 3207/74a Praha 10 PSČ 100 00 Změna kanceláře souvisí i se změnou sídel společností Terrinvest Capital s.r.o. a e-office Czech Republic s.r.o., která byla […]   více »

20.1.2014 Hlavní změny ve společnostech v roce 2014

Přehled toho nejdůležitějšího, co se změnilo pro s.r.o. s příchodem nového občanského zákoníku   – Každá s.r.o. je povinna přizpůsobit nejpozději do 30.6.2014 společenskou smlouvu (zakladatelskou listinu) nové právní úpravě a doručit ji rejstříkovému soudu. – Smlouvy o výkonu funkce jednatele uzavřené před 1.1.2014 musejí být uzpůsobeny požadavkům zákona o obchodních korporacích nejpozději do 30.6.2014, […]   více »

9.1.2014 Zdražení notářských úkonů

Od 01.01.2014 došlo ke změně notářského tarifu, a to na poslední chvíli (předpis nabyl platnosti 23.12.2013 – vyhláška č. 432/2013 Sb.) a bez předchozích upozornění. Důsledkem je, že notářské zápisy, které jsou podkladem pro zápis do veřejných rejstříků, zvyšují svou minimální výši o 1.000,- Kč. To se bude týkat jak notářských zápisů týkajících se zakládání […]   více »

16.12.2013 Uzavření kanceláří přes Vánoční svátky

Vážení klienti, dovolujeme si Vám oznámit, že přes Vánoční svátky budou naše kanceláře uzavřeny, a to v období od 21.12.2013 do 05.01.2014. Přejeme Vám všem příjemné prožití Vánočních svátků a mnoho štěstí a pohody do nového roku! Váš tým e-office   více »

26.11.2013 Změna sídla společnosti e-office Czech Republic s.r.o.

Vážení klienti, dovolujeme si Vám oznámit změnu sídla naší společnosti. Od 25.11.2013 je nová adresa sídla společnosti. e-office Czech Republic s.r.o. Martinická 987/3 197 00 Praha 9 – Kyje Ostatní identifikační údaje i kanceláře společnosti zůstávají beze změny. S pozdravem Váš tým e-office   více »

14.11.2013 Změna akcií na majitele do 31.12.2013

Vzhledem ke změně legislativy mající za následek, že je třeba do 31.12.2013 u všech akciových společností s akciemi na majitele provést buď změnu akcií na akcie na jméno nebo akcie na majitele depozitovat, nabízíme ve spolupráci s našimi partnery balíčky administrativních služeb sloužící k uvedení akcií do souladu se zákonem.   Více viz http://www.corporate.cz/obchodni-spolecnosti/zmeny-ve-spolecnostech-od-1-1-2014   více »

3.7.2013 Omezení provozu kanceláře 11.07. – 21.07.2013

Z důvodu souběhu rekonstrukce kanceláře v Praze 10 a dovolených bude ve všech našich kancelářích v období 11.07. až 21.07.2013 omezen provoz. Veškeré služby po toto období budeme poskytovat distančně prostřednictvím e-mailu a telefonu. V případě jakýchkoli otázek či požadavků se na nás můžete obrátit na telefonních číslech +420 227 03 04 11, +420 605 […]   více »

16.4.2013 Vzor určení bankovního účtu plátce DPH

Vzhledem k povinnosti společností registrovaných jako plátci daně z přidané hodnoty informovat správce daně o bankovním účtu určeném k přijímání plateb od obchodních partnerů, se na nás klienti obrací se žádostmi o poskytnutí vzoru oznámení na příslušný finanční úřad. Vzor oznámení si můžete stáhnout zde: stáhnout   Váš tým e-office   více »

11.3.2013 Nová analýza činnosti finančních úřadů 2013

Dnes vyšla analýza činnosti finančních úřadů 2013 zachycující periodu kontrol u jednotlivých finančních úřadů v České republice. Součástí je i analýza zachycující dlouhodobý trend činnosti finančních úřadů obsahující údaje z let 2005 až 2012, která tak eliminuje výkyvy jednotlivých úřadů. Obě analýzy naleznete ZDE   Váš tým e-office   více »

21.2.2013 Změna organizační struktury daňové správy

K 1. 1. 2013 došlo k nabytí účinnosti zákona č. 456/2013 Sb., o Finanční správě České republiky, který podstatným způsobem mění organizační strukturu daňové správy. Největším mezníkem zmíněného zákona je zrušení v tuto dobu již dřívějších 199 finančních úřadů. Na jejich místo nastoupí nově zřízené, obdobně znějící finanční úřady, nicméně s dovětkem krajské. Z uvedeného […]   více »

23.1.2013 Pozastavení služby prioritní registrace k DPH

Vážení klienti, vzhledem k chaotické situaci na finančních úřadech po nepovedené novele zákona o DPH a zákona o finanční správě přestaly od 1.1.2013 finanční úřady vyhotovovat registraci k dani z přidané hodnoty na počkání. Z tohoto důvodu jsme nuceni až do odvolání pozastavit nabídku naší služby prioritní registrace k DPH. Dle informací z Územního pracoviště […]   více »

29.11.2012 Provoz o vánočních svátcích

Dovolujeme si Vám oznámit omezení provozu všech našich kanceláří na přelomu roku 2012 / 2013. Kanceláře budou uzavřeny v období 24.12.2012 – 02.01.2013. Kanceláře budou znovu otevřeny dne 03.01.2013. Přejeme všem klientům příjemné prožití vánočních svátků a mnoho úspěchů do nového roku.   více »

12.7.2012 Nová kancelář v Praze 10 Hostivaři

Otevřeli jsme pro Vás novou kancelář v Praze 10 v ulici Azalková, č.p. 19. Kancelář je výborně dostupná automobilem z Jižní spojky a Průmyslové ulice a nachází se v zástavbě přímo naproti obchodnímu centru Park Hostivař. Kancelář je otevřena denně od 7 do 16 hodin. Věříme, že tak naše služby budou pro Vás opět o […]   více »

2.5.2012 Analýza činnosti finančních úřadů 2012

Dnes vychází aktuální Analýza činnosti finančních úřadů 2012, kterou naše společnost každoročně připravuje. Analýzu naleznete ZDE. Stejně jako každý rok jsme kromě analýzy zpracující rok 2011 připravili i analýzu zachycující dlouhodobý trend činnosti finančních úřadů. Tento dlouhodobý trend obsahuje údaje z let 2005 až 2011, průměruje data z jednotlivých roků a tím do určité míry […]   více »

28.3.2012 Nová aplikace obchodního rejstříku od 31. března 2012

Dne 31. března 2012 bude spuštěna kompletně nová aplikace obchodního rejstříku. Několik změn, které v poslední době probíhaly, bude shrnuto a doplněno v úplně novou aplikaci. Vnější část, která bude přístupná na internetu, usnadní podání návrhu na zápis či změnu údajů v obchodním rejstříku, zatímco vnitřní část usnadní práci rejstříkovým soudům. O některých změnách jsme […]   více »

21.3.2012 Další změny týkající se obchodního rejstříku

Od 1.1.2012 došlo k několika změnám týkajícím se Obchodního rejstříku na základě novely Obchodního zákoníku. Do sbírky listin se nově nemusí ukládat podpisové vzory osob, které jsou oprávněné jednat jménem právnické osoby, dále se na výpisech z obchodního rejstříku a v obchodním věstníku nezveřejňují rodná čísla a poslední změna se týká povinnosti předkládat listiny do […]   více »

19.3.2012 Nová aplikace obchodního rejstříku

Od dubna se naplno spustí nový systém Ministerstva spravedlnosti určený k vyhledávání v rámci obchodního rejstříku, který má podnikatelům usnadnit jeho užívání. Asi nejrelevantnějším přínosem této novinky je univerzální vyhledávací pole, pomocí kterého je možné vyhledávat dle libovolných parametrů jako jsou obchodní firma, IČO, spisová značka apod. a není tak, oproti minulosti, třeba zadávat údaje […]   více »

23.2.2012 Zápis změn do obchodního rejstříku

Rejstříkové řízení zcela v tichosti prošlo změnou, která sice neznamená žádné fatální následky, ale může v řadě případů způsobit nepříjemné komplikace. Formulář, resp. návrh na zahájení řízení, který byl doposud tvořen jedním celkem byl rozdělen na tzv. procesní a předmětnou část. Dle informací zveřejněných Ministerstvem spravedlnosti je třeba procesní část návrhu rozlišovat dle charakteru zápisu […]   více »

21.2.2012 Snížení cen ready made společností

Na základě požadavků některých našich klientů, kteří poptávali koupi ready-made společností aniž by při převodu požadovali změny názvu společnosti, počtu jednatelů či společníků, předmětu podnikání nebo sídla mimo Prahu, k čemuž je třeba forma notářského zápisu, jsme snížili cenu ready-made společností o náklady na tento notářský zápis. Nyní tedy základní cena za ready-made společnost neobsahuje […]   více »

3.2.2012 Blíží se konec akcií na majitele?

Vládní výbor nedávno jednomyslně přijal usnesení, kterým bere na vědomí přípravu zákona o zvýšení transparentnosti právnických osob (akciových společností). Novela si dle dostupných informací bere za cíl zvýšení průhlednosti právnických osob nejenom při veřejných zakázkách, ale při veškerém veřejném plnění např. dotace, granty. Zákon by v případě nabytí účinnosti měl zasahovat do více předpisů jako […]   více »

Novela obchodního zákoníku

Od 1. 1. 2012 nabyla účinnosti novela obchodního zákoníku, která přináší několik podstatných změn . Následující text má pouze informativní charakter a nepředstavuje kompletní výčet všech novelou přijatých změn. 1. Souběh výkonu funkce statutárního orgánu a pracovního poměru ke společnosti. Statutární orgán, tj. osoba či osoby oprávněné jednat jménem společnosti, má na základě novely možnost […]   více »

2.2.2012 Trestní odpovědnost právnických osob

Dne 1.1.2012 nabyl účinnosti zákon o trestní odpovědnosti právnických osob (dále jako „zákon“). Jedná se o významnou novinku českého trestního práva, které až doposud vyházelo ze zásady individuální trestní odpovědnosti, na základě které mohla být pachatelem trestného činu pouze fyzická osoba. Zákon samotný má velmi široce vymezenou působnost. Ve své podstatě se vztahuje nejen na […]   více »

31.1.2012 Daňové ráje v ČR

Analýzu činnosti finančních úřadů, kterou každoročně sestavujeme a na jejímž základě vytváříme žebříček daňových rájů v ČR, naleznete na následujícím odkazu. Údaje za rok 2011 budou zpracovány v průběhu března a aktuální Analýzu činnosti finančních úřadů za rok 2012 naleznete následně zde.     více »

7.1.2012 Nové webové stránky

Spustili jsme pro Vás nové webové stránky společnosti Terrinvest. Jsme přesvědčeni, že Vám umožní lepší orientaci v nabídce našich služeb a snadnější přístup k informacím. V případě, že byste na nových stránkách nenašli, co hledáte, obraťte se na nás na e-mailu info@corporate.cz či na našich kontaktech. Zároveň budeme rádi za jakékoliv připomínky k obsahu, struktuře […]   více »


ADRESA

• kancelář Praha 10
Průběžná 3207/74a, 100 00 - Praha

• kancelář Praha Kbely
Martinická 987/3, 197 00 – Praha

KONTAKTY

E-mail: info@corporate.cz

Tel.: +420 227 03 04 11



© 2003-2015 CORPORATE s.r.o.

Analýza činnosti finančních úřadů